La gambas sociales to my :D

bw-copy

Tiaa… razem z Barbarą wpadłyśmy na pomysł założenia wspólnego bloga, co by to nasze dzieci, wnuki, prawnuki i my same miały co wspominać przy herbatce i biszkopciku… jako, że jak zwykle największą inicjatywą wykazuję się ja, mi przypadł obowiązek jak i zaszczyt napisania pierwszej notki :] No to piszę, powód już podałam, skutków nie znam, mam nadzieje, że nie będą tragiczne (fakt faktem będzię to na pewno bardzo ułomny blog).

Jako, że ja, Andrzej, mam dwu językową duszę, więc mój wkład blogowy będzie także dwu językowy. Ale w pierwszej kolejności blog będzie po polsku, w drugiej w zaleznosci od nastroju i chęci, po hiszpańsku 😀

tak, te dwie tam hen hen na górze to my 😀 ale nie dajcie się zwieść! Makijaż, ładne ciuszki i przedewszystkim najbardziej nikczemny z tych 3 sprawców el Photoshop! potrafią czynić cuda. I zmieniać ludzi nie do poznania. Ale, że my pokazujemy zawsze swoją prawdziwą twarz, to was też oszukiwać nie będziemy 😀 pasipasieletym o to radosnym akcentem zakończę ten pierwszy post. I idę dalej udawać, że wordpress to przecież taka prosta stronka jest! ole.

btw, wszystkich co to pesymistycznie podchodzą do swojego życia, i uważają, że nie ma ono sensu, informuje iż jakieś pare godzin temu przez własną ulomność straciłam około 4000 zdjęć. Czyli kawał mojego życia… przepadł w niepamięć. Tak sobie myślę, że jak zdjęcia sie wywoływało i można było je nawet dotknąć na dowód ze istnieją, to było o wiele lepsze niż ta niepwność wobec formatu jpg… uprzejmię proszę o współczucie i wsparcie psychiczne.

żegna la gamba social, sylwia 🙂

~ - autor: hulahula w dniu Grudzień 10, 2008.

Komentarze 2 to “La gambas sociales to my :D”

  1. Po pierwsze właśnie zdałam sobie spraweęze jesteś cwaniak jeśli chodzi o zdjęcia, ale tak było zawsze 😉
    Po drugie hahah kocham to zdjęcie…widać nasza prawdziwą naturę xD
    PS. przepraszam, ale wiesz jak u mnie jest…

  2. no cwaniak, cwaniak 😀

Skomentuj

 
