la arena y el sol :D

para recordar os… que todavia hay esperanza que haya calor y sol 😀

/żeby przypomnieć wam, że jeszcze jest szansa na słońce i ciepło! 😀

las fotos de backstage casi, hechas poooor.. y aqui atencion, pq esta persona ya no esta con nostros 😦 que nos hace una grande heridas sangrientes en nuestros corazones, hechas por Zuliana Wilmanowicz, cairno te echamos de menos tanto ajj… 😦

/zdjęcia prawie backstagowe, zrobione przeeez… i tutaj uwaga, bo ta osoba juz nie jest z nami 😦 i sprawia, że mamy ogromne krwawiące rany w naszych sercach, zrobione przez Zuliane Wilmanowicz, kochanie, tęskinimy za tobą tak bardzo.. eh. 😦

😀

vale, ya, con esos recuerdos tristes, manana 3 ultimos examenes, manana sol, manana fiesta! ole!

/no, koniec juz z tymi smutnymi wspomnieniami (:() jutro 3 ostatnie egzaminy, jutro słonce, jutro impreza! ole!

jaalmeriaplaza

En la foto yo, intentando posar 😀 enjoy bichitos!

/na zdjęciu ja, próbująca pozować 😀 enjoy robaczki!

parece muy rara esa traducion por capitulos a polaco perooo.. que hacer 😀

/bardzo dziwnie wyglada to tłumaczenie co akapit, no ale co począć 😀

aj… yo tenia que escribir otra vez, pq la senorita Basia, es la persona muy inresponsable, y incluso no miro aqui 😛

h, pisać musiałam ja, bo panna Basia to bardzo nie odpowiedzialna osoba… i nawet tu pewnie nie zajrzaała 😛

~ - autor: hulahula w dniu Grudzień 14, 2008.

Komentarze 3 to “la arena y el sol :D”

  1. Ojacie.. Droga Sylwio nie zimno Ci? Jaką tam macie temperaturę? 😀

  2. ej nie, to z października bodajże jest 😀 teraz zimno jak cholera, palce mi przymarzają do klaw 😀

  3. Ty na pewno kłamiesz, ja nie wierze, że Twoje włosy zminiły swój kolor i sa tak bliskie mojego ;D
    Zbrukałaś opinie innych ludzi na mój temat robaczku, ale wiem, że nie mogłaś pozwolić nikomu żyć z myślą iż jestem odpowiedzialna;]
    NO MERCY!!!

Skomentuj

 
