Zima jest zła

Chyba,  że wygląda tak :

17259862 naturalnie dostowana miejscówka do gry na ps’ie nawet nie trzeba zasłaniać firanek w gruncie rzeczy ich tam chyba nie ma ;D, a wnętrze prosto urządzone: pufy dostosowujące się do właściciela, telewior i inne niezbędne rzeczy jak taki Angej robiacy kakałko i popcorn…

Nic mi więcej do szczęscia nie potrzeba, czasami krótki wypad do pobliskiej wioski żeby zaspokoić swoje żądze ;]

Zapomniałabym o  kombinezoniku jedno częściowy i rakietkach żeby chłod mnie nie dopadł.

Na tym kończe moją pierwszą notke, wiem wiem niby współautor, ale cóż nie miałam czasu 😉

PS. Żeby Was troszkę rozczulić z dedykacją dla mojego brz…..ta ;D enjoy

lysa_swinia_morska1

~ - autor: hulahula w dniu Styczeń 2, 2009.

komentarzy 7 to “Zima jest zła”

  1. krótki wypad do pobliskiej wioski, żeby zaspokoić rządze xD
    hahaha, padłam :D:D:D

    ej, ale ja bym chciała ten taki kombinezonek jednoczęściowy… wiesz… z tych co w latach 80 sie nosiło 😀 zeby mi nigdzie nie wiało 😛

    łysa świnka morska zawsze rlz 😀

  2. co jak co, ale nawet ps nie może dać Ci wszystkiego ;D

    tak, tak wiem o który Ci chodzi, te rakiery też miał być inne takie starsze co przypominały autentyczne paletki do gry w babingtona czy coś xD

    jak będziesz dalej jeśc ten popcorn to tak skończysz ;D

  3. Witam szczura, świetny blog i fotki 🙂

  4. a to akurat łysa świnka morska jest, nie szczur 😀

    ale dziekujemy, dziekujemy 😀

  5. a baśka ma różowego awatara hiehiehie [szyderczy śmiech] :D:D:D

  6. tak, tak ,tak łysa świnka morska 😉
    czemu rózowy?

  7. a teraz? nie jest rozowy?

Skomentuj

 
