Ktora barbara lepsza?

basiaobcietabw

basiapodwojkeynbw

Byłam sobie na zdjęciach, dawno tego nie robiłam z braku czasu… i chęci też, bo jak myśle, że moglabym ten czas spożytkować inaczej np. grajac sobie na ps’ie itp. mój ideał tej sytuacji jest zamieszczony kilka notek wcześniej 😉

Wracajać do ps’a… Jestem sobie na Karmelickiej (wracałam z zapisów na dancehall …musze sie pochwalić ;D juz w piatek o 17 bede bansować tyłkiem w rytm jamajskiej muzyki ołł yeah!! tu macie przuklad )


i widzę jednego starszego Pana o lasce koło 60 lat, dzwoni na domofon

– Władek przyjdź do mnie koło 17 bo wnuczek załatwił mi nowe sciganki na Xbox’a!!

– Dobra, dobra będę!

Myślałam, że się przesłyszałam ale dobrze, że starsze pokolenie nie jest „noobami” hehe 😉

Reklamy

~ - autor: hulahula w dniu Styczeń 14, 2009.

komentarze 3 to “Ktora barbara lepsza?”

  1. sylwia says, barbara numero uno es mejor 😛

    dancehall dobra rzecz. na praktyki wpadniesz. w sensie ja do ciebie, ale i tak ty wpadniesz 😛

    ej, to tak sie mówi? dzwonić NA domofon? a nie dzownić domofonem?? o.O

    euuueee… myślałam, że ściemniasz 😀

  2. tak btw jeszcze, nie obrazaj sonego eeh?
    porównywanie sony’ego do microsofta to nie przelewki 😛

    ah, po dłuższym zastanaowieniu stwierdzam ze barbara numero dos też zła nie jest, tylko te zęborki :P:P

  3. dobra, dobra domofonują do siebie mozebyc?:)

    zęborki hahahha

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: