S.Klein.

s1s2

Zdjęcia by Mert Allas i Marcus Piggott. Jednak nie Klein, jak wcześniej twierdziłam 😀

s3

zdjęcie Stevena Kleina, bez zbędnych komentarzy myślę… to po prostu KLEIN.

foto by Steven Klein. sin comentarios innecesarios .. es simplemente KLEIN.

Gdyby moja drukarka działała obkleiła bym cały pokój jego zdjęciami, a Stefano Gabbana w obcasach wylądowałby na suficie, nad łożkiem… oczywiście. Ale jeszcze zadziała! 😀 i moje plany wejdą w życie [szaleńczy śmiech]

Si mi impresora funcionaria pegaria sus fotos en todas paredes de mi habitacion, y Stefano Gabbanna en tacones estaria en el techo… arriba de la cama, por su puesto. Pero ya funcionara! 😀 y mis planes entran en la vida [la risa frenetica]

znów klasyk. ale za to mój ulubiony:D

otra vez lo classico, pero es mi preferido. 😀

~ - autor: hulahula w dniu Styczeń 22, 2009.

Komentarze 2 to “S.Klein.”

  1. Iceberg z Valleta to dzielo Merta Allasa i Marcusa Piggotta, zielone niebo, te kolory i forma to ich sygnatura wrecz bo wielokrotnie mozna cos takiego u nich spotkac, smola cienie i zielone niebo.

    Dopiero ostatnia fota to Klein, http://models.com/feed/?p=1116

    pozdrawiam;)

  2. bardzo dziękuję za poprawkę 🙂
    lepiej znam hiszpański niz angielski.. a z czytaniem ze zrozumieniem po angielsku w obliczu takich zdjęc to juz wogole, nie bardzo 😀

Skomentuj

 
