bang, bang…

*przed rozpoczęciem czytania proszę włączyc muzyke z dołu!

tia… był to słoneczny dzień, na krótki podkoszulek w sam raz. 3 ulubione modelki me, aparat, ja i miażdzące miejscówki spain 😀 które jeszcze nie raz na pewno zmolestuje. na smaka.

*antes de empezar por favor poner la musica de abajo!

siip.. habia mucho sol este dia. Mis tres modelos preferidas, la camara, yo y tremendos lugares de Espana. 😀 cuales seguramente no uso por ultima vez. para incitar.

backstageoczywiście niczego nie wykorzystałam tak jak powinnam, ani miejscówek, ani modelek, ani pogody, ale o tym dopiero przekonałam się po przyjściu do domu 🙂 co do efektów to hmm… nigdy nie używałam jeszcze takiego silnego kontrastu, tylu ujęc poruszonych i prześwietlonych, ale… rezultat mi odpowiada. Oczywiście od sesji minął dopiero tydzień, wiele fot dopiero w procesie twórczym jest i czeka na wolne noce. Do niektorych potrzebuje dorobić innych ujęć… ale sukcesywnie, jak się następna część nazbiera, to coś tu wkleje. jak narazie…

por su puesto nada he aprovechado asi como deberia, ni esos sitios de puta madre, ni las modelos, ni el tiempo, pero de eso me di cuenta ya cuando estuve en mi casa 😀 los efectos… mmm nunca use tanto contraste, tantas fotos quemadas etc pero.. el resultado me satisfecha. Por su puesto desde la sesion ha pasado solo una semana, entonces un monton de fotos esta aun en proceso de creacion y espera a las noches libres 😉 para algunas necesito hacer otras fotos pero asi.. poco a poco, cuando ya tendre otra parte pues pegare algo aqui. para ahora…

mardigart1ktoś powiedział, że ujęcie prawe przypomina pogrzeb Merlin Monroe -.-

fakt, faktem, lewe pokazuje, że Mar bez dwóch zdan ma typową urodę wielkich gwiazd kina. 😀

alguein ha dicho, que la foto derecha le recuerda el entierro de Merlin Monroe.-.-

bueno, la verdad que la de izquierda muestra que Mar tiene la tipica belleza de las grandes estrellas del cine 😉

mardigart4..

mardigart3za to jak zapozowała Mar zostaje moją naj modelka na zawsze 😀

por eso como Mar posaba pasa a ser mi modelo preferida para siempre 😀

maroknodigartnajlepszemarsamochodydigart

no, to by było na tyle. Sesja nadal w toku. Więc na pewno coś jeszcze będzie.

pues eso es.. todo no esta todavia acabado, entoncesseguramente habra mas.

gracias chicas 🙂

~ - autor: hulahula w dniu Luty 3, 2009.

Komentarze 4 to “bang, bang…”

  1. o Ty geju ukradłaś mi piosenkę miałam już pomysł na nią ;DD
    czy mówiąc 3 ulubione modelki nie zapomniałaś o kimś?
    …chlip chlip chlip, kiedyś to ja też byłam ulubiona, ale przyszło młodsze pokolenie ;D hahaha

    Mar jest najlepsza, ona ma taką francuską urodę…;]

    PS. te żółte buty… zakochałam się 😀

  2. te, co do piosenki, to dosłuchaj do konca, sie skapniesz ze to nie dokonca ta o ktorej zapewne myslałas ty 😉
    a byłaś taaaam? chyba nie. wiec nie, nie zapomniałam ciołku 😀
    ps, znasz te żółte buty przecie… 🙂

  3. ostatnie jest po prostu. wy/je/ba/ne

  4. jam jest nancyboy na bananowych wakacjach digartowych 🙂

Skomentuj

 
