dirty dirty south…

jadeska1

jedyne me foto jakie udalo mi się wyciagnąć z dzisiejszego pstrykania, jak widać do takich fot moje oblicze trzynastolatki nie słuzy. też fakt faktem pustynna ciszę ciągle zakłócali, a to hipisi szukajacy okien do swojego domu, a to ludzie wynoszące domki dla lalek z magazynów…

la unica foto mia que pude sacar de la sesion de hoy, como se ve para las fotos asi mi rostro de una nina de 13 años no sirve. la verdad es que tb el silencio de desierto por todo tiempo interumpian, o los hipis buscando ventanas para su casa, o la gente sacando las casas de las munecas de sus almacenes…

parabumjak widać na zdjęciu w takich właśnie momentach obie wpadałyśmy w panike ku uciesze Gaby, która robiła foty 😀

como se ve en estos momentos las dos estabamos en la panica, que se encontraba con alegria de Gaby que hacia fotos. 😀

zaczełam od siebie, ale prawda jest, ze to nie moja sesja była, ale Żuliany która o wiele lepiej się do takich fot nadaje. Po drodze znalazłyśmy szybe, którą chcieli nam odebrać wspomniani juz wyżej hipisi 😀 ale jak wiadomo z hipisami zawsze można dojść do porozumienia i okno zachowałysmy 😀

he empezado por mi pero la verdad es que esto no era mi sesion, solo de Żuliana que sirve mucho mejor para las fotos asi. En el camino hemos encontrado una parabrisas la cual querian cogernos los mencionados ya arriba hippis 😀 pero como se sabe con los hippis siempre se puede llegar a acuerdo, y hemos salvado la palabrisa 😀parabrisas1

efekt.zulianaszybazdjęcia mają jakies 3 h, nieco przerobiłam, ale więcej trzeba popoprawiać, jak zrobie to wkleję.

i na zakończenie… i na rozluźnienie…

las fotos tienen a eso de 3 h, un poco he retocado ya, pero hay que mas.. cuando lo hare, las pagare aqui.

y para finalizar… y para relajar…

pinguino

i uwaga uwaga, niesamowitym zrządzeniem losu udało mi się, tak udało! zdobyć backstage z sesji 😀 taki, prawdziwy, mój pierwszy w życiu. jego jakośćpokazuje w jak trudnych warunkach przyszło mi pracować, i ile się musiałam naprosic żeby telefon Gaby wypluł to i przesłał na msn, wypluł, dosłownie. 😀

y atencion, atencion, gracias a una increible coincidencia lo he logrado, si, lo he logrado! el que? el backstage de mi sesion 😀 verdadero, el primer de mi vida, la calidad muestra en que dificiles condiciones tengo que trabajar 😀 y cuanto tuviera que pedir para que el movil de Gaby lo escuparia y pasaria por el msn 😀

backstagekomorkowy

~ - autor: hulahula w dniu Luty 8, 2009.

Komentarzy 7 to “dirty dirty south…”

  1. pomyśleć, żę niedlugo to ja będęrobić backstage i pozować do takich zdjęć:D:D uhuuuu, nie mogę się doczekać:D:D

  2. ehee. to 4 miesiące tylko :D:D:D

  3. no no zdjecia fajne wyszly podoba mi sie to pania fotograf gola

  4. tak 4 -.O ;D
    o Zuli co Ty tu robisz?:D:D:D:D

    PS. liczę ze zopbacze więcej zdjęć z tej sesji 🙂

  5. uważaj bo się przeliczysz 😛

  6. czekam na zdjecia nagiej panny z deska 🙂 to moje klimaty w końcu.

  7. jak znajdę sobie dobrego fotografa w tych klimatach to się doczekacie wszyscy 😀
    albo jak ja znajdę jakąś chętną modelkę 😀 (to prędzej :P)

Skomentuj

 
