Okres DOJRZEWANIA małego głoda

Każdy kiedyś był mały i miał swoje marzenia prawda? 😉

skanuj0004

Najpierw chciałam zostać aktorką i miałam w swój debiut w podstawówce… ta żółta plama to ja ;D

skanuj0002

…później przyszedł czas na jokey’a, bo kto nie chciał mieć swojego własnego kucyka za młodu?

skanuj00031

…następnie przyszedł czas na wilka morskiego…chciałam zostać kapitanem i mieć własny kuter :]

skanuj0001

…przestałam bujać w obłokach i poznałam hulahule… zaczeły się twarde narkotyki(sproszkowane zozole) wciągane nie inaczej jak przez 10 zł haha ;D

l_761d10009bfa1de6e3f4d5d3dc4bbae7

…wreszcie wziełam się w garść i zaczęłam boksować… ale liczne kontuzje itp. zgasiły mój zapał, co zresztą widać na zdjęciubasiawalczy

….krok następny…aktorstwo nr 2 tym razem w TV…ale i tu się nie udało… bo po boksie siniaków się nie dało zamaskować… ;/

real_tv_effect_by_shadnavid

… po wyleczeniu licznych sinców, sanacji także tej społecznej zostałam tym xDbasiabiega

i po dziś dzień buszuję na Kazimierzu(i nie tylko), gdzie mnie można spotkać 😉

THE END

nie, nie, nie, jeszcze mam kilka pomysłow na siebie -.-

TO BE CONTINUED

ahhh 😉

~ - autor: hulahula w dniu Luty 11, 2009.

komentarzy 8 to “Okres DOJRZEWANIA małego głoda”

  1. hahahahahah pierwsze foto totalnie miażdzy system :D:D
    poziomko ty moja titititi 😀
    a na drugim karolina hahaha, i mnie jeszcze nie ma 😦 a miałam taką porywającą role psa 😀
    ej na tym kucyku to jak prawdziwy potomek Czingis Hana 😀
    ja już się pojawiłam wcześniej! trampki to kto wymyslił zeby malować ha! :D, no dobra, nie pamietam kto, ale już egzystowałam wsród was 😀
    co do zozzoli i mojego wpływu złego to nk 😀
    i moje mieszkanko ciciciici :D:D:D:D [serduszka]
    eh, miażdzyły tamte wakacje 😀
    nawet, ci się cholera udało uchwycić w tej notce moje pierwsze podrygi fotograficzne xD geju 😀
    miażdzą foty, miażdżą 😀

  2. jade do Kazimierza!!

    dzie to? :drap:

  3. zapraszamy 😉
    Kazimierz jest dzielnicą Krakowa 😉

  4. kazimierz to ex najniebezpieczniejsza dzielnica krakowa, najwiekszy margines tam swego czasu mieszkał 😀
    teraz jej chwalebne miejsce zajeła Nowa Huta, ale to to nie to samo.
    Kazimierz to jest klasa 😀

  5. no widzę że klasa 😛

  6. właśnie nie porównuj huty do kazimierza:D

    am to cała śmietankę towarzyską Krakowa można spotkać…aktorzy nie aktorzy wszyscy, nawet JA:D

  7. ja tak sobie myśle czemu ja miałam taką minę przy tym worku ? i teraz sobie przypomniałam, że to miał być ROCKI :D:D hahha

  8. nie porównuje 😉
    wiesz jak ja z huta…
    rocki xD to prawie jak tRocki 😀
    pobre [glaszcze]

Skomentuj

 
