100dniówka

Kilka zdjęć jak bawi się krajan 😀 z dedykacją dla mojego koffcian3go miSia pYsiA;***** (szyderczy śmiech)

img_5404

… pufff mały głód

img_5208

biało głowa i ja 😉

img_5313

nie potrzeba słów…każdy widzi co jest na tym zdjęciu ;D

img_5126

solówka ;]

img_5416

…szpan ;>

img_5461

i jak pysiaczku?:D

PS. tak serio to ja nie oczekuje odp. bo wiem jaka będzie xD

~ - autor: hulahula w dniu Luty 16, 2009.

Komentarze 2 to “100dniówka”

  1. baśka.
    jesteś za je bi sta 😀
    k*** no.
    zacieram ręce przed sesjami w wakacje xD
    a żeby po twoim przyjeździe moje życie sexualne wogole istniało to muszę chyba na jakąś diete bananową przejść 😀
    ej aga ma wrotki przy obcasach -.- lol.

  2. hahah nie wiem czemu ale dziękuję:D:D
    sugerujesz, że z moim przyjazdem związane są jakieś zbędne kilogramy?
    nie wiedziałam o co chodzi z tymi wrotkami….na niezłym zoomie oglądasz te zdjęcia:D:D

Skomentuj

 
