Podziękowania

(właśnie sobie zdałam sprawe, że w przyszłym roku moje urodziny wypadają w tłusty czwartek :D:D)

HAHAHHA zostałam zmiadżona Twoją słodką elokwencją:D:D istne orędzie do narodu

Naśmiewasz się ze mnie, że pozuje… powinnaś się cieszyć bo kto będzię Twoim nowym nabytkiem dostępnym 24h za kilka miesięcy? 😉

trafne wybory i przystosowanie(przetrwają najsilniejsi)…to tak jak z Twoimi chwytnymi palcami…myśle, że ich prawdziwym powołaniem jest pozycja samca alfa u naczelnych 😀

deskorolka…ja jestem najlepszy krajan bo opanowałam tę umiejętność o której mowa w jakże zawrotnym tempie :]

za to zdjęcie z gimnazjum to Cie upupie, teraz będą myśleć, że chodziłam za młodu w różowym…a to ŁOSOŚ był 😀

Nasz kawałek….ahhhh ohhhh „…nie płacz, kiedy odjadę, sercem będę przy Tobie…”

końcówka…. jak to nie ma wielu ludzi którzy mnie nie kochają -.- wypraszam sobie…cała masa lumpenproletariuszy mnie uwielbia ;D

ludzie się nie komentują bo nie wiedzą jak, doszłam ost. do tego moją cudowną drogą dedukcji ;D (co jak co, ale tluszcza nie lubi się wypowiadać na tematy sobie nie znane, chyba że zaczniesz pisać o alkoholowej koniunkturze, która jest fundamentem rozwojowym naszej gospodarki … wtedy poleci nam po statach 😀 )

PS.chodzi o tagi…gdzie tu sex jest -.-, gnoma rozumiem bo to rewanż :D, ale sex?

GABY!!!!! NO SOY VIEJA, SOY MADURA ;D

podziwiajcie…

uhhhhhh Justin wymiata ;D czyż on nie jest cudowny? w sumie rusza się lepiej niż Beyonce…

z dedykacja dla moich gej znajomych 🙂

~ - autor: hulahula w dniu Luty 19, 2009.

Jedna odpowiedź to “Podziękowania”

  1. słodka elokwencja -.-
    nuu, to będzie marka rozpoznawalna w świecie mody, MG%hulahula, patrz jak ładnie się prezentuje 😀 rozpoczniemy nową erę hahahahahahahahahahah [szyderczy śmiech]
    samiec alfa u naczelnych -.- o mnie mówisz? a kto ci kakałka będzie robić? i dopiero niedawno nauczył się blokować ludzi, bo wczesniej mu było ich szkoda, hmm? 😀
    co do deski to fakt, ziom jesteś 🙂
    i nieźle żeś ludziom pojechała na koniec hahahahaah
    szkoda, że z błedami cała notka, IMHO de un emigrante 😛
    phi, gdzie basia, tam sex, co tu wiecej tlumaczyć? wszyscy to wiedzą przeciez…

Skomentuj

 
