palemki panienki – by hula

sss aguaamarga1

Tak, przyznaję się to jest jedyna odległość na jakiej odważam się robić zdjęcia ludziom których nie znam, na dzis dzien ;/

a kiedy spojrzą na mnie tak jak ten rybak na 3 to mam ochote zaraz schować aparat gdzieś pod połacie płaszczu… ze wstydu i zażenowania 😀

ale pracuje nad tym. che 😀

Przeszła mi ostatnio przez głowe szalona myślę studiowania historii sztuki… taki fizyczny masochizm chyba, spowodowany prawdopodobną tęsknotom do takich typowych studiów, psychiczny masochizm spowodowany jakąś wewnetrzną zakodowaną potrzebą posiadania typowego wyższego wykształcenia (o studiach czysto fotogtaficznych mozna marzyć w spain, są tylko szkoły) I 3 sekundy po tym jak ta myśl wykiełkowała przypomniałam sobie, że przecież ja chce robić zdjęcia. I tylko zdjęcia. Ogólnie rzecz biorąc to powinnam codziennie rano dziękować za to, że 2 lata temu poszłam na sesje do Mimolka, co mnie na trwale związało z fotografią i okazało się moim sposobem na życie. W zasadzie powoli przeradzającą się w rzecz najważniejszą. Ale, że nie wierzę w Boga 😀 to dzięki ci Basiu, i dzięki ci Ewelina. 🙂

to tyle z opowieści dziwnej treści, Basia ostatnio obraziła komentatorów to już nikt się nie komentuje, nie dziwię się, dobrze jej tak, bo Basia to zła kobieta jest 😀

Tak, tak, u mnie tez piękna pogoda, 20 stopni i wogole palemki w drinkach uu yee. Jutro idę szukać panny 😀 o fotoreportaż zadbam na pewno 😀

muzyki żadnej nie będzie, bo żyję w ciszy. ha.

ej nie chce mi się tego tłumaczyc xD

~ - autor: hulahula w dniu Luty 27, 2009.

Jedna odpowiedź to “palemki panienki – by hula”

  1. Setka wódki i na zdrowie, jak to śpiewał Kazik. Wtedy nie boisz się ludzi. Ja się już kompletnie wyzbyłem tego strachu, zanim zdążą pomyśleć to ja robię to już mam strzelone foto 😀

Skomentuj

 
