moje drugie wyróżnienie niskiej rangi he :D – by hula

jawpolscenacyh

Bolesną prawdą jest, że to jest plfoto… o wyróżnieniu w ogóle dowiedziałam się z wiadomości prywatnej ziomka poniżej który nie wiadomo skąd, kiedy i dlaczego zaczął mi gratulować,  jak i zbyt dużej ilości komentarzy jak na jeden raz. Ogólnie to wieeelkie zdziwinie bo na plfoto właże raz na ruski rok, zazwyczaj w celach jakże altruistycznych; pośmiania się z komentarzy innych uzytkowników (poucinane opuszki, w złą stronę wykrzywione nóżki etc), komentatorów z plfoto swoją pomysłowością w czepiania się rzeczy absurdalnych   przewyższają  jedynie ci z onephoto 😀 poza tym wymagana zmiana kompresji, różnej od digarta, devianta czy innych galerii powoduje że mam tam chyba z 10  fot tylko.

myślę że bezpośrednią przyczyną mojego wyróźnienia było wysłanie prośby do modów o usunięcie jakiegos mojego zdublowanego komenta  xD i fakt faktem, po tym  pl foto spadło całkowicie w moich oczach, bo co jak co, ale obok Boryny, Twardowskiego czy June, takie przeciętniaki raczkujące nie powinny się znajdować 😉

Więc pamiętajcie drogie dzieciaczki, w ‚polecanych’ na plfoto nie macie czego szukać, chyba że chcecie stanąć oko w monitor z radosną twórczością laików udających fotografów 😀

Mimo wszystko, zawsze takie coś morale podnosi 🙂

Basia oczywiście jutro napisze notkę, a jak by inaczej 😀

~ - autor: hulahula w dniu Marzec 5, 2009.

Skomentuj

 
