HIP HOP STREET VICAR’O9 part.3 – by hula

trzecia część, w końcu 😉 zalegały te setki zdjec na dysku, czekały na dobry dzien i się doczekały. Część o breaku, niezle opózniona jestem 😉

Por fin, la ultima parte 😉 se retrasaban esas centenas de fotos en disco, esperaban al buen dia, y llego el tiempo adecuado. La parte del break, que retrasada que estoy 😀

ggtgttTak, pierwsze moje zawody breaka ever, i z całego festiwalu PRAWIE najlepsza część 😀 o tym co było lepsze nieco później. Podobało mi się pewnie dlatego, że porównując do wcześniejszych zawodów te atmosferą najbardziej są zblizone do zawodów karate (ahh to były czasy :D) na których bywałam w burzliwej młodości, ten sam pot, wysiłek, nerwy, rywalizacja i agresja 😉 bitwy bardzo miło się ogladało, udało mi się wbić na sam przód tuż za kamerą, z najlepszym oświetleniem, no ale bez lampy to i tak niewiele pomogło, zdjęcia są, jakie są.

Si, mi primer campoenato de break, ever. y de todo festival CASI la mejor parte 😀 de esto que era lo mejor hablaremos despues 😉 Me gustaba seguramente por eso que su ambiente comparando con otros campoenatos se parecia mas a lo de Karate (ejj.. esos tiempos :)) en las que solia estar en mi tempestuosa juventud, el mismo sudor, esfuerzo, el estreso, competencia y agresion 😉 las batallas se veia muy bien, consegui el mejor sitio delante de la camara, con la mejor iluminacion, pero sin flash eso no me dio mucho. las fotos son como son.

breakkemocje były o tak, ale do pół godziny xD jako, że niewiele się znam na breaku, to po tym czasie zaczeło mi się zwyczajnie wszystko zlewać, do finałów nie dotrwałam, gdyż dopadł mnie głód 😀

habia emociones, sii, pero hasta media hora xD por eso que no se mucho de break, despues de este tiempo todo se me empezo a mesclar, hasta el final no llegue, pq me pillo el hambre 😀

breakblobczajcie sobie wogole twarze tych ziomów 😀

powiem szczerze ze breakdanceowe chłopaki to ładne chłopaki 😀

a i dziewczat też pare było, tyle, ze moim skromnym zdaniem nie potrzebnie upodabniaja swój styl tanca do tego meskiego, zamiast wykorzystać bycie dziewczyną. Ale szacunek, wiadomo, szacunek.

fijaos en las caras de esos tios 😀

dire la verdad, los break’s son guapos 😀

mm, y tb habia unas chicas, pero en mi opinion humilde no hacia falta intentar bailar en estilo igual que los chicos, en vez de aprovechar, simplemente, esto que se es una mujer. Pero respeto, se sabe, respeto.

filmik z finału tez jakis złowiłam, jakość fatalna, więc zapraszam. 😉

el video del final que encontre, la calidad fatal, por lo que invito 😉

i to jeszcze nie koniec, została mi bitwa kogutów, którą koniecznie muszę tu wstawić, z uwagi na to, że pojawiły się odpowiednie filmiki na youtubie. ale to w przyszłości. jak narazie umieram ze zmęczenia, perspektywa 6 egzaminów w przyszłym tygodniu niesamowicie podnosi na duchu. W spain słonce, w japonkach już na lajcie mozna sie bujać, a wiec, pozdrowienia ze słonecznej hiszpanii, dudes.

y esto no es fin todavia, me quedo la batalla de los gallos, que necesariamente tengo que poner aqui, por eso que aparecieron los videos adecuados en youtube. pero esto en futuro. ahora mismo estoy muriendo de cansancio, la perspectiva de 6 examenes en la semana que viene me consola increible. entonces adios, dudess.

~ - autor: hulahula w dniu Marzec 12, 2009.

Jedna odpowiedź to “HIP HOP STREET VICAR’O9 part.3 – by hula”

  1. tak, karate to były czasy…do tego wysiłku, potu itp. dodaj jeszcze krew i to nie kogo innego jak moja, aaaaa i kawałek zęba:D:D

    4 zjęcie od góry to obcy normalnie porywają chłopaka… wciągają go w to pole siłowe i leci w kosmos OO.

    widzę, że w najmniej spodziewanych chwilach konteplacji pamiętasz o mnie i Cię dopadam xD.

    nie lansuj się tak tym słońcem ;>

Skomentuj

 
