ragazza pazza!

Wiem, wiem dawno nic nie pisałam i miało być o sexie, ale jakoś nie miałam czasu i zabrakło mi natchnienia, które nakłoniło by mnie do napisania czegoś głębszego, ale puff weny nie ma wiec i notka kiepska, bo zdjęcia z okresu ferii 😀

wejście smoka…

smok

na żywo to było miażdżące jak byłam w Hiszpanii…

plaża, morze, noc, gwiazdy, pełno dread ludzi i Dunia Hennia 😀

na yt jest tylko nagranie z jakiegoś koncertu, na bardziej wytrwałych czeka link do strony zespołu, gdzie można usłyszeć tą piosenkę i kilka innych;)

DUNIA HENIA myspace

~ - autor: hulahula w dniu Marzec 26, 2009.

komentarze 2 to “ragazza pazza!”

  1. nuu, teraz to ty mozesz na lajcie w haremie pracowac he 😉
    lansuje sie dziecko 😀
    w spain teterii nie zaliczylas, musisz nadrobic w tym roku 😀

  2. ta, mogę, mogę ja tam nawet pasuje wizualnie ;D

    e tam lansuje, ja tak spędzam wolny czas…
    zalicze, zaliczę xD

Skomentuj

 
