vanessa

za co ją kochamy?

  • za głos?
  • za wygląd (podobiństwo do kate moss, ale chyba tylko ja je widzę ;))
  • za związek z ekscentrycznym johnny’m?

sami odpowiedzcie sobie na to pytanie.

a w międzyczasie jeden z jej francuskich kawałków

osobiście wolę jej słuchać oglądając jednocześnie klip do tej piosenki, ale yt nie posiada ;/

a szkoda, szkoda bo ja lubię tego typu sekwencje…a ogólnie sama Francja w sobie to magia. Dobrze, że ja mam tam znajomych, ale źle bo nie mam funduszy. Może jakiś krajan jedzie autostopem ze mną? ;D

PS. czy jakaś ofiara podejmie się tłumaczenia tekstu? 😉

Ci którzy nie kojarzą Vanessy…małe przypomnienie

PS. be my baby jest w dwóch wersjach….czym one się różnią? oO

and

😉

~ - autor: hulahula w dniu Kwiecień 8, 2009.

Komentarze 4 to “vanessa”

  1. ej wogole myslam jak zobaczylam tytul ze bedzie o sexie 😀
    pierwszy kawalek miazdzy system. ja chce plyte.
    masz sekrety przedemna, nigdy bym nie podejrzewala ze jej sluchasz 😀
    jakos tak bardzo bardzo mi sie nie podoba, wole kate 😀
    1, wersja dla ludzi normalnych (europejczykow, wyzwolonych sexualnie i swiadomych swojej sexualnosci), 2 dla ulomniakow (czyli purytanow ktorzy oderwali sie od tego przybytku zla i rozpusty zwanego starym swiatem :D)):d moje typy 😀
    sa jakies nagrodyyyy? 😀

  2. jak możesz mnie nie podejrzewać:D:D

    ja tak o ogóle mówiłam, mi też kate się bardziej podoba

    tak bo oni żyją w purytańskim kraju, gdzie mozna mieć tylko jednego partnera sexualnego i w dodatku trzeba znać jego imie…hahah xD

    nagrody to:
    zjedzenie moich potraw oraz
    mycie naczyń po tych potrawach…;D

  3. ty geju 😀

  4. hahah ucze się od najlepszych ;]

    my chyba musimy szyld zmienić na : gejowe krewetki xD

Skomentuj

 
