don't worry…zawsze mogło być gorzej :)

be happy

To jakie wsparcie dla wszystkich którzy zdają mature, bo kto jak nie krajan ma dodawać otuchy? 😉

w sumie co ja wam będę perorować, że będzie dobrze, jak wiem o czym mowa…będzie źle, źle, źle:D

to chyba nihilizm życiowy, albo jak kto woli „bunt młodzieńczy”

Ogólnie przeżywam jakieś wewnętrzne rozterki nie wiem czego chce od życia i od siebie samej… boje się, żę za 10 lat popatrzę w tył i uświadomie sobie, że moja egzystencja jest ciągle w stagnacji. Dlatego chyba próbuje tylu różnych rzeczy, żeby nie siedzieć w jednym miejscu. Czego ja jeszcze nie robiłam?

dużo tego, ale wiem, że to co czyniłam dotychczas dawało mi dużo radości.

Chciałabym znów poczuć moją piękną gehenne treningów, kiedy to w pocie czoła wyciskałam pompki na pięściach, na parkiecie, gdy po 30 sek walce z dorosłym mężczyzną trener mnie chwalił. Nic się dla mnie wtedy nie liczyło, wszystko było po za mną, może dlatego że miałam kogoś blisko siebie z kim dzieliłam radość na widok czarnych siniaków na naszych goleniach…

Tak, tak to Angej – stworzonko które pomogło mi zasmakować krwii….to co mały sparing? Jak dawniej?:]

PS. shit man i must talk to u!!!

ja tu na rozdrożu jestem no…

~ - autor: hulahula w dniu Maj 13, 2009.

komentarzy 5 to “don't worry…zawsze mogło być gorzej :)”

  1. „Co Cię nie zabije, to wzmocni…”
    Gdy to wszystko minie, będziesz umiała docenić to co masz.
    Hahah, jak Ci w tym pomogę… Gwarantuję że nie będziesz już pamiętać tego co Cię teraz dręczy 😉
    Kiedy? Jak zaliczysz polski 😛
    A tym czasem COTTON EYED JOE i go go! 😉

  2. ja już mam dość się wzmacniania 🙂
    wiem, że będę umiała, ale narazie nie umiem, albo nie chce umieć.
    hehe wiem jak ta pomoc będzie wygladać, Ty mnie chcesz spić, nie, żebym miała coś przeciwko temu ;D

    właśnie chciałam żebyś mi przesłała filmik z moim debiutem xD
    wogóle musze się podszkolić, żeby przetrzymać całą piosenkę…

  3. Hahahaha!
    Eeee tam spić 😀 Nie tylko Ciebie… Hahaha 😉
    Ćwicz, ćwicz układ bo po maturze będzie Twoje 5 min w ES 😀
    (pragnę Ci również przypomnieć o Twojej ŚLICZNEJ koszulce)

  4. hehe no ja wiem bo Ty dobry samarytaniń i jak chodzi o spicie to wszystkich byś razem spiła 😀
    shit nie wrabiaj mnie w moje 5 min, bo one już były dawno temu i to u Ciebie:D
    koszulka idealnie mi pasuje do tych 5 min. mojego błysku:D

  5. nienawidze tej piosenki 😀

    co do nihilismu, to powiem ci ze synonimem buntu mlodzienczego to on nie jest, uczylo sie Nietzsche w szkole eh 😀

    no i ogolnie rzecz biorac, to juz jestem, wiec zabawki pozbieraj, bo zabieramy sie do roboty 😀

    cel?

    madrizzz cariño 🙂

Skomentuj

 
