dzieciaczki kurczaczki

Jako ze dzisiaj 1 czerwca, dzien dziecka etc, stwierdzilam, ze warto by bylo zaanonsowac swoj powrot 😀

bo tak tak moi mili, byc moze nie zauwazyliscie, ale  zaginelam na jakis miesiac, przygnieciona ciezarem ksiazek od filozofii i historii sztuki, spalona karta graficzna, zjedzonym przez o2 kontem pocztowym, brakiem nikotyny, alkoholu, sexu i popcornu.

Ale, oglaszam wszem i wobec, ze… cholera jasna ZDALAM! szare komorki od rozmnazania sie w tak szybkim tempie az powariowaly i pare dni przez to odchorowalam, ale zyje i mam sie dobrze 😀

jak widac fart mi sprzyja, i to taki konkretny. Chyba zaczne wierzyc w przeznaczenie 😀

zdjec dzis zadnych nie bedzie… bo psa jeszcze nie posiadam 😀 a zmiany jakich pewien mezczyzna dokonal na tym kompie mnie przerastaja, i naprawe ich musze sobie rozkladac systematycznie na pare dni, aby przez przypadek go przez okno nie wyrzucic 🙂

od sesji juz mam zapchany moj kalendarzyk, wiec bedzie sie dzialo.

londyn i madryt czekaja 🙂

shit, nadal w to nie wierze 😀

zolte kaczuszki i buziaczki sle hulahula ze spain 🙂 a sama zabiera sie ze szklanka tinta w rece  za moje 5000 zaleglych digartow, 4000 zaleglych deviantartow, hol hol 😀

Por esto que hoy es el 1 de junio, ademas el dia de los niños (no se como es en España, pero en Polonia si, se celebra algo asi 😀 ) he decidido anunciar mi regreso 😀

pq si, mis queridos, quizas no os dais cuenta, pero me he perdido a un mes abrumada por los libros de filosof¡a de historia del arte, por la tarjeta grafica quemada, por la falta de nicotina, alcohol, sexo y popcorn.

pero, anuncio que HE APROBADO 😀 mis neurones por multiplicarse con tanta rapidez se han vuelto un poco locos y estaba enferma un par de dias,  pero vivo y estoy bien 😀

como se ve, tengo suerte, y creo que empezare a creer en el destino xD

hoy no habra ningunas fotos pq todavia no poseo el ps. los cambios que llevo a cabo en mi ordenador un hombre me superan y su reparacion tengo que replazar sistematicamente a muchos dias para no tirarlo por casualidad por la ventana 🙂

mi calendario ya esta lleno de las fechas de las sesiones, entonces va a pasar mucho 🙂

ahora me espera, londres et madrid 😉

shit, no puedo creerlo 😀

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 1, 2009.

Komentarzy 5 to “dzieciaczki kurczaczki”

  1. Powrót! 😀
    Dobrze mieć Cię z powrotem.

  2. 😀

  3. killersi ❤

  4. ja nadal nie odkopałam tych 600 digów, tylko przybyło mi kolejne 50…

  5. hahah, to ja doszlam do 3000 i sie zatrzymalam 😀
    2 tys w tydzien O.O

Skomentuj

 
