Sr. Asensio Asensio Records – by hula

Slonce, wiatr, morze…

Czy widzac cos takiego;

El sol, el viento, el mar…

Viendo algo asi…

paisaje

ktoremus z was przeszloby przez mysl ze jakis kilometr dalej miesci sie opuszczona kopalnia, wraz z malym osiedlem robotnikow i kosciolem? Byl kiedys taki film… cos o probach nuklearnych etc… mhm. Tam nie ma nikogo… tylko muchy 🙂

A alguno de vosotros se les pasaría por la cabeza que a eso de un kilometro hay una mina abandonada, con un pequeño barrio de obreros y una iglesia? Había una peli… algo de pruebas nucleares etc. mhm. Allí hay sólo moscas 😉

bs1

Tam tez zostala wykonana wiekszosc zdjec z sesji z Asensio. Co o niej? Pierwsza od jakis 4 miesiecy, nie wiedzialam czy nadal umiem robic zdjecia 😀 pierwsze chwile w photoshopie to totalne zniechecenie, bo nie wiedzialam co chce, jak juz do tego doszlam, to nie wiedzialam jak to zrobic, etc etc. rowna sie 1 dzien depresji 😀 drugim razem juz tak zle nie bylo.

Ogolnie fanem ruin nie jestem, ale jakos sie odnalazlam, i cos wymyslilam. Pierwszy raz bawilam sie z jakimi kolwiek napisami 😀 w rzeczywistosci czuje sie jak laik i glupek xD no ale.. ale.. zapraszam 🙂

bedzie wiecej oczywiscie 😉

Alli hemos hecho la mayoria de las fotos de Asensio. Que de ellas? Es la primera desde unos 4 meses, no estaba segura si sigo sabiendo hacer fotos 😀 los primeros momentos en el photoshop eran dominados por el desanimo total, pq no sabia que quiero, y cuando ya lo sabia pues no tenia ni idea como hacerlo, etc etc. esto provoco un dia de depresion 😀 la segunda vez cuando mire las fotos ya estaba mejor.

En general no soy el fan de las ruinas, pero de alguna manera me encontre alli y algo invente. La primera vez  jugaba con el texto 😀 En realidad me siento un tonto y amateur xD pero.. bueno, invito 🙂

habrà màs, por su puesto 😉

friutttitu

asensio3

asensio4

asensio5

asensio7

asensio6

Jesli ktos jest zainteresowany glowna postacia, zapraszam tu

www.myspace.com/asensiorecords

jak i tu

Si alguien esta interesado, invito aqui

www.myspace.com/asensiorecords

y aqui

El rap entre las dunas eeh? 😀

Reklamy

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 5, 2009.

Komentarze 4 to “Sr. Asensio Asensio Records – by hula”

  1. mnie przyszło ;D
    ja tam byłam oO

    dc, dc nawet ślady pozostawiają swojej egzystencji
    pierwsze zdjęcie pomimo ramki doprowadzającej do zawrotów głowy i chwilowej ślepoty jest ok 😉
    asensio jest samurajem oO?
    ogólnie zdjęcia mi się podobają, kolory bardzo fajne,ale jak spotkasz asensio to powiedz mu zeby albo przestał golić nogi, albo zainwestował w hormony ;D
    ostatnie zdjęcie a. jest najlepsze 😀
    hmmm rap…;)

  2. no bo DC to wiesz… 😀
    to nie jest ramka -.- to czesc zdjecia xD
    basiu, jestesmy w spain 😀 tu faceci z ogolonymi sa dyskriminowani 😀 kobiety ktore takich lubia tez -.-

    zdjecie a?

  3. Link już poprawiłem u siebie. W ogóle co to zmiana której praktycznie nie widać? 😛

    U mnie już raczej bez zmian będzie, teraz tylko robię zdjęcia żeby było co wrzucać 😀

  4. Chomyk, ciebie system juz chyba za przyjaciela bloga uwaza xD bo wogole nie musze autoryzowac twoich komentow xD
    zmiana zadna, wlasnie o to chodzilo zeby bylo tak samo 😀
    problem byl taki, w tamtym blogu, ze byly dwie hulehule, jedna do ktorej sie nie dalo dostac, bo zapomnialam hasla, a konto na poczcie umarlo, i ktora byla moderatorem, jak i zalozycielem, wiec nawet usunac sie jej nie dalo 😀 no to myslac przyszlosciowo, o jakims rozbudowaniu bloga etc, stwierdzilam ze trzeba go zmienic 😀
    ale mi szkoda bylo notek, komentow i wogole, ale sie da! przeniesc wszystko 😀
    ha.
    wakacje ida, wszyscy robimy zdjecia 😀 btw, wczesniejsza forma twego bloga, ta biala taka, bardziej mi sie podobala niz baloniki 😛

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: