Como se hace Calimocho?- by hula

Jak na pewno wszystkim wiadomo 7 czerwca mialo miejsce najwazniejsze wydarzenie tego miesiaca, i byc moze! nawet tego roku. Urodziny Gaby 😀

Mamy pelno fot, ktore powinnam tu wkleic, ale oczywiscie przez moj stan goraczkowy nie ruszam sie z domu, przynajmniej mam troche filmikow, i mysle ze nic takiego sie nie stanie jak zaczniemy od rzeczy (dla wiekszosci xD) najwazniejszej. Od ALKOHOLU.

Ten dziwny glos, pijanej dziewczynki nalezy oczywiscie do mnie, te wspaniale inteligentne komentarze takze, oprcz mnie uczestnicza, Gaby, Zuliana, Lydia i Simona 🙂

zapraszam 😉

Como seguramente todoooss en el mundo saben, el dia 7 de junio era la fecha mas importante de este mes quizas tb la mas importante de este año! Cumpleaños de Gaby 😀

tenemos un monton de fotos… que deberia poner aqui, pero por su puesto por mi fiebre no me muevo de la casa…  por lo menos tengo tb un par de videos, y pienso que no pasara nada si empezamos por la cosa mas importante (para algunos xD) EL ALCOHOL.

esta voz tan rara de niña borracha es por su puesto mia… los comentarios tan listos tb he inventado yo 😀 participan : Zuliana, Gabriele, Lydia y Simona 😀

invito 😀

Reklamy

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 10, 2009.

komentarze 2 to “Como se hace Calimocho?- by hula”

  1. kompletnie nie rozumiem nic z tego filmiku, ale mogłabym się przedstawić i powiedzieć, że lubię tinto i muzykę 😀

  2. hehe moja druga połowka 😀
    nie wiadomo o czym mówi, ale ważne, że mówi ;D

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: