untitled- by hula

japalma

zdjecia by Danielfico 😉

byly by wszystkie na raz, z backstageami moze nawet, ale panowie fotografowie sa zbyt leniwi i zbyt zapominalscy aby dociagnac ten plan do konca 😀 tak wiec, wrzucam co dostane.

Na foto ja, z moim typowym zglodnialym wyrazem twarzy zwierzatka lesnego 😀

Wiekszych nowosci nie ma, gdyz niby sie ucze do matury, z domu do czwartku w jakis amibitnych celach wychodzic nie bede(ambitniejszych niz matura, rzecz jasna 😉 ), ale po czwartku zacznie sie moja pierwsza czesc fotograficznego lata, i bede wyciskac do ostatniej kropli mozliwosci jakie daja andaluzyjskie przestrzenie i modelki 😉

Muzycznie bedzie kolorowiej, jako ze zdjecie w bw, nalezy zachowac harmonie 😀

i cos czuje, ze ta muzyka bedzie ma inspiracja wakacyjna xD

Foto by Danielfico 😉

pusiera todas a la vez, quizas tb con backstage, pero los señores fotografos 😀 son demasiado perezosos y olvidadizos para concluir este plan 😀 por eso meto aqui lo que conseguire yo.

En la foto yo, con mi tipica cara hambrienta de un animalito foresteral 😀

No hay nada mas nuevo, ya que.. segun lo que dicen, estudio para selectividad 😀 y hasta el jueves no salgo de casa por nada ambicioso (mas ambiciosos que la selectividad, esta claro 😀 ) pero desde jueves ya se empieza mi primera parte fotografica de este verano.

Musicalmente será mas de color, como la foto esta en b&n, hay que mantener armonia 😀

y pienso que esa musica sera mi mayor inspiracion durante este verano 😉

Reklamy

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 14, 2009.

komentarze 2 to “untitled- by hula”

  1. lu,czio,la… lucziola, lucziolaa… 😀
    a te palmy w tle miażdżą…

  2. krzywe cos nie?
    ale fajne fajne 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: