„en tus besos enredado” czyli o tym, ze byc blondy nie jest fajnie ;]

Z racji tego, ze w sobote szykuje  sie sesja z Mar (eh oh ah :D) aby sie nie pogubic wrzucam foty z ostatniej sesji z Alba, mozna powiedziec, ze sesja raczej probna, w moim domu z moim improwizowanym bialym tlem, ktorego wymiary uniemozliwiaja zdjecia calej sylwetki… z Alba umwaialysmy sie juz jakies pol roku, w koncu sie udalo…  udalo mi sie tez ja wyczuc, jej mimike, wady, zalety… i chyba pokusimy sie na kolejne spotkanie, tym razem w plenerze czyli tam gdzie czuje sie najlepiej. Bo prawde mowiac po tych zdjeciach psychicznie nie czuje sie dobrze 😀 i jestem zadowolona tak prawdziwie tylko z jednej foty…

Co wiecej, hmm… wiecej usmiechu? 😀 jak widac moje obawy co do tandetnosci farbowanego blondu sie sprawdzily, si, wole brunetki 😉

Ya que la sesion de Mar se acerca (ej oj aj :D) para no perderme meto aqui las fotos de la última sesión con Alba, se puede decir, que era mas para comprobar la modelo, en mi casa con fondo blanco superimprevisado (ya por su pelo, deberia ser negro, lo sé, lo sé… ) cuyas medidas permiten hacer solo los retratos… Con Alba estabamos quedando ya medio año, por fin lo hemos hecho, consegui conocer su mimica, ventajas o defectos, en general.. sentirla… y creo que cedemos a la tentacion de la siguiente sesion, esta vez en el exterior, pues alli donde me siento genial. Pq diciendo la verdad despues de estas fotos no me siento bien psiquicamente 😀 solo una  me gusta verdaderamente…

Que mas… mmm, mas sonrisas? 😉 Gracias Alba 😉

albadig

Alba5_by_hulahulaa

wp1

wpgoog

no i to, w totalnie innym klimacie niz poprzednie, z ktorym calkiem dobrze sie czuje, i z ktorego jestem zadowolona 🙂

y esta, totalmente diferente de las demas… la que me gusta, con la que me siento bien y de la que estoy satisfecha 😉

albadigfajna copia

a moje zycie prywatne nabiera coraz wiekszego tempa 😉 niezle jest to, ze napisalam mature 2 tygodniej pozniej od Gloda ktory jest w Polsce, a wyniki dostaje tydzien wczesniej 😀

Fajnie sie posmiac, gdyby tylko to nie hibernowalo naszych planow, nie, Basiu?

Y mi vida privada cada vez va mas rapido 😉 lo mejor es esto que hacia la selectividad 2 semanas despues de Barbara que esta en Polonia, y los resultados obtengo una semana antes 😀

Que bien reirse, a no ser que esto hiberna  nuestros planes, verdad, Barbara?

Dla tych co jeszcze swych wynikow nie znaja, ten o to kawalek.. voilá… i nie stresujcie sie dzieci, jak ja zdalam mature w spain, bez znajomosci jezyka, to wy tez mozecie 😉

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 25, 2009.

komentarzy 10 to “„en tus besos enredado” czyli o tym, ze byc blondy nie jest fajnie ;]”

  1. takie strikte bjuti jest nudne w sumie… no ale to BW very very good 😀

    życie towarzyskie czasem potrafi być złem wcielonym 😉

    a adnotacja do poprzedniej piosenki notkowej: Tomer gra z BBB z Krakau za free 😀 :cieszy: :cieszy: :cieszy:

  2. no, bo Tomer jest zia, i na kase nie leci 😀

  3. to przez te chasydzkie korzenie 😀
    serio to myśle, że wolontariat to nie jest, ale niewazne ;]

  4. no wolontariat na pewno nie 😀 za cos chlop musi przyjechac… ale nie sadze zeby urzad miasta krakowa mogl mu sporo zaoferowac i potem nie brac na wejsciowkach 😀

  5. festiwal kultury żydowskiej się kłania;d

  6. Mi chica polaka….nunca te olvidare!!! 😀

  7. mi chico brasileño! ,gostozo pra calarha :D:D:D o algo asi xD
    malo malo malo 😀 e horrivel 😀

  8. HAHAHAHAHAHAHA….las clases son por mi cuenta y riesgo….

    Linda, gostosa pra caralho!!!!!

    ahhhh e que bunda hein!!!!

    😀

  9. bunda sé que es 😀
    pero hein ya no 😀
    eres malo, te debe gustar el riesgo, igual que a mi 😉
    la gente mala debe ariesgarse para saber que vive, no crees?

  10. vaya preciosa la modelo y preciosa la foto muy bonita a ver si m aces a mi tb jaja xao

Skomentuj

 
