dramatic cats – by małygłód

Nie wiem czy wszyscy są świadomi historii tego emota O.O, jeśli nie to już wyjaśniam.

Losy tego emota giną w nieprzeniknionej, bezkresnej głębi czasu, ale ja nie będę sięgać tak daleko, trochę płycej i bardziej w moje dzieje 😉

Zaczeło się niewinnie. Filmik na yt który przeraził, zachwycił by w końcu uniemożliwić uwolnienie się od niego…O.O

po kilku obejrzeniach zaczynasz szukać glebiej, ale jeszcze wtedy nie zdajesz sobie sprawy, że nawet to niebawem nie będzie ci wystarczać xD

szukasz, szukasz i znajdujesz…

chcesz więcej i więcej…  staje sie to twoja obsesja

nadchodzi moment kiedy już nic nie jest w stanie dostarczyć ci odpowiednich bodzców…

stajesz się rozdrażniony, czujesz gniew i złość, gdyż nie możesz zaspokoić potrzeby widzenia KOTA, czujesz się bezsilny w skutek czego sam zaczynasz robić „kota”, najpierw do lusterka później do ludzi, aż wreszcie inspirowany kotem chcesz stworzyć obraz tego czym się stałeś 😀

dwa persy O.O… to tak na pożegnanie, sentymentalnie. ciao

PS. w środę już jadę o yeah babe

~ - autor: malyglod w dniu Lipiec 5, 2009.

Komentarzy 5 to “dramatic cats – by małygłód”

  1. hehe, no, ja pamietam ten pierwszy raz kiedy ujrzalam TO.
    zmienilo moje zycie na zawsze 😀
    identyfikuje sie z loro srodkowym :]
    to ze jedziesz w srode jest boskie 😀

  2. ja myśle, że to zmienia życie każdej osoby ;]
    ja Cię identyfikuj z Chipmunkiem tym ostatnim… jemu oko tak na bok schodzi zupełnie jak u Ciebie
    tak, tak, jest boskie tylko czas podróży jest nieboski 😀

  3. Ekhm… Ja chyba też się z którymś identyfikuje…

  4. tak, a z którym? ;D

  5. chipmunk, shit, co mnie spotkalo na starosc

Skomentuj

 
