Niezmiennie ejszowa w swej ejszowości. – by hula

Niedzielny poranek 5 lipca 2009, data ktora krewetki zapamietaja na dlugo… mniej spostrzegawczym czytelnika proponuje spojrzec na prawo, tak, po wielu miesiacach poszukiwan odnalezlismy 3 krewetke. Ejszu, witamy w naszym gronie 😀   !!!

Notke ta pisze popijajac chlodne tinto z dobiegajacymi dubstepami z glosnikow… czemu dubstepy? hmm, przyblizmy wiec moze sylwetke nowej krewetki a wszystko bedzie jasne 😀

El domingo 5 de julio, la mañana, la fecha que las gambas recordaran por mucho tiempo… a los lectores menos advertidos propongo echar un vistazo a la derecha, si, despues de muchos meses de busqueda hemos encontrado la tercera gamba. Aisha, bienvenida en nuestro circulo 😀 !!!

Escribo esta nota bebiendo un tinto fresco y con dubsteps en mis altavoces… por q dubsteps? hmm, os acerco la silueta de la gamba nueva 😀

449a50475e

Ejsza sama o sobie mowi;

„Trochę enigmatyczna, na dodatek niechcący. Włosy mam kręcone i w głowie mi się kręci.

Lubię nosić duże okulary przeciwsłoneczne gdy pada deszcz i jeść mandarynki na mrozie. Mam słabość do paru ludzi, paru pierdół i zapachu pomarańczy. Przeżywam orgazmy duchowe maczając ręce po łokcie w dobrych zdjęciach i słuchając muzyki. Tak wiem, że nie jest to normalne. Na dodatek chyba jestem z tych złych – mało mnie obchodzi, a dużo się wokół mnie dzieje. Trochę grzeszna, trochę grzeczna. Kilka wartości w mej hemoglobinie mi puchnie z dnia na dzień.

A na do widzenia powiem, że tak naprawdę, to jestem miła i lubię się uśmiechać.”

a ja na dzien dobry powiem, ze to wszystko prawda, i poniekad przyczyna dla ktorej Ejsza znalazla sie wsrod nas 😀

Inny powod jest taki, ze co jak co, Basia piekna polske opuszcza, i potrzeba nam jakiegos informatora z ojczyzny, aby blog nie zatracil tej slowianskiej duszy 😀 nastepna sprawa… o czym sami sie przekonacie to to, ze Ejsza doskonale potrafi zadbac o muzyczne wrazenia estetyczne dostarczajac odpowiednich i nietuznikowych bodzcow 😀

a wiec, finalizujac ta notke, mowie; Ejszu, ciesze sie, ze jestes jedna z krewetek 😀  !

Aisha de si misma dice;

„Un poco enigmatica, ademas sin querer. El pelo tengo rizado y mi cabeza tb me da vueltas.

Me gusta llevar grandes gafas de sol cuando llueve y comer mandarinas en el bajo cero. Siento debilidad por un par de personas, un par de bobadas y por el olor de naranja. Vivo orgasmos espirituales mojando mis manos hasta los codos en buenas fotos y escuchando musica. Si, sé que esto no es normal, Ademas creo que soy de los malos… poco me importa y mucho pasa a mi alrededor. Un poco pecadora, un poco docil. Un par de virtudes se hincha dia al dia en mi hemoglobina.

Y para despedirme, digo, que en realidad soy amable y me gusta sonreir ^^”

y yo a la bienvenida digo que todo esto es verdad y en cierto modo la causa por la que Aisha se encuentra entre nosotras 😀

Otra causa es esa que como saben todos Basia abandona bonita Polonia y necesitamos algun informador de la patria para que el blog no pierda ese alma eslavo 😀 la siguiente cuestion de la que vosotros mismos os dais cuenta es esta que Aisha de manera perfecta sabe cuidar las esteticas sensaciones musicales suministrando estimulos adecuados y extraordinarios. 😀

asi que, finalizando esta nota, digo, Aisha, me alegro que seas una de las gambas! 😀

~ - autor: hulahula w dniu Lipiec 5, 2009.

komentarze 4 to “Niezmiennie ejszowa w swej ejszowości. – by hula”

  1. mój opis digartowy, jej, jaki on długi się wydaje tutaj 😀
    czuje się mocno powitana!

  2. no najlepiej okresla ciebie 😀
    ja nie mam takiej mocnej gadki 😀

  3. hehe
    BANZAI, BANZAI !!!!!!!!!
    bardzo fajny opis nowej krewetki, dobrze się dzieje bo ja zaniedbałam trochę 😉 ale jak wiadomo już wszystkim jadę i nie mam czasu na blogaska.https://lasgambassocialess.wordpress.com/
    podobami się zdanie „Trochę enigmatyczna, na dodatek niechcący” heheh bardzo krewetkowe:D
    co to będzie jak przyjedziesz do hiszpanii? 0.0 musimy sobie zrobić wspólne zdjęcie na tego bloga.
    doszłam do wniosku, że musze jakieś fajne avatarowe b&w wrzucić bo ja nie chce być inna:D

    aaa i myśle, że te zdjęcia z sesji pin up powinnaś wrzucić 😉

  4. basiu, ale my cie kochamy taka inna 😀
    [glaszcze]

Skomentuj

 
