Zdjęcia końca lata – by ejjjsz

W ostatnią wakacyjną sobotę wypiłam ilość piwa zgodną z moim sumieniem, wypaliłam paczkę papierosów i wróciłam do domu o godzinie 5:12. Co wytańczone – to moje. Obudziłam się w pełni sił witalnych jakieś 6h później i coby słońca nie marnować poszłam z Iguaną poleżeć na trawiastych łąkach, które defacto wcale nie są daleko od (jeszcze) naszej kwatery. Pstryknęłam jej kilka zdjęć, ona kilka mi – do pełni szczęścia brak nam jeszcze jednej siostry, która by robiła backstage 😉 (ewentualnie podrośniętego brata zarażonego foto-bakcylem, ale do tego to potrzeba chyba co najmniej jakiś 9ciu lat, bo ostatnio trzymając blendę zalał laptopa wodą mineralną…).

Panna Post Blue:

IMG_0211

IMG_0216

IMG_0253

IMG_0240

IMG_0257ko

IMG_0218

Chill and bass, robaczki.

~ - autor: ejsza w dniu Wrzesień 1, 2009.

Skomentuj

 
