Pocztowka z wakacji/ una carta de las vacaciones – by hula

Jako, ze zawsze bw to teraz niech bedzie kolor, kilka fotek z mojego majowego wypadu nad morze 😉

Siempre esta en bw, ahora q sea en color, un par de fotos de mi viaje al sur 😉

I na koniec, wakacyjny klasyk, z mrugnieciem oka do… 😉

~ - autor: hulahula w dniu Maj 31, 2010.

Komentarze 2 to “Pocztowka z wakacji/ una carta de las vacaciones – by hula”

  1. jakie piękne stepy 😀
    ciagle mi robisz smaka na hiszpańską plażę, ej, bezlitosna jesteś 😦

  2. jaka bezlitosna, przeciez ja altruistka 😀 ja cie ciagle motywuje ejszu 😀

Skomentuj

 
