Romina part 2, czyli o tym jak polubilam szumy :] / sobre como me encanto el ruido – by hula

Generalnie to bedzie jeszcze czesc 3, a ta jest bez rak, nog i glowy tez nie ma, zwyczajnie streszczam fotograficznie to do czego udalo mi sie dojsc, nie ma zadnej sensownej serii, to jest przykre… ale przyjmijmy to jako kwietniowa rozgrzewke, a tu czerwiec, czyli dla studentek modelek masa wolnego czasu, jak i dla mnie 😉

Lightroom jest boski, i pewnie go w tych fotach za duzo… ale kiedy foty jakiegos glebszego przekazu nie maja to chociaz kolorami sie pobawmy 😀

I dajcie mi wiatrak, prosze. Ja bardzo prosze 😦

Czyli njpierw zaczniemy delikatnie, z piosenka, ktorej niestety w normalniej wersji nie ma na youtube, a zwie sie Lonely sky, by Komety (tak wiem, wiem, no przeciez wiem… ;))

Generalmente va haber la parte 3 todavia, esta esta sin piernas, sin manos y cabeza tampoco tiene, simplemente resumo lo que puede sacar de esta sesion, no hay ninguna serie con sentido, eso es triste, pero ya estan las vacaciones, las fotomodelo-estudiantes tienen mucho tiempo libre, y yo tambien lo tengo 😉

Lightroom es divino, lo descubri hoy, quizas esta demasiado presente en las fotos pero… si las fotos transmiten poco por lo menos q se juegue con los colores 😉

Y que alguien me done un ventilador, por favor, en serio… por favor… 😦

Asi q en principio empezamos suavamente con una cancion q no esta en youtube en calidad normal (lo que supone q esta pero en una calidad jodida)  y se llama Lonely sky, by Komety… 😉

i tu nic mi nie przychodzi do glowy 😦

y aqui ya no se me ocurre nada 😦

jakos pod koniec tygodnia zapraszam po wiecej 🙂 aha, i szykuje sie notka o gejach 😀

A eso de fin de semana invito por mas fotos 🙂 aj, y se esta preparando la nota sobre los gays 😀

Reklamy

~ - autor: hulahula w dniu Czerwiec 4, 2010.

Komentarze 3 to “Romina part 2, czyli o tym jak polubilam szumy :] / sobre como me encanto el ruido – by hula”

  1. toto z dziwnymi kolorami szalenie kojarzy się klimatem z pulp fiction [nie mam pojęcia czemu ale tak jest] ładne, ale im niżej w notce tym ładniej 🙂

  2. lightroom yaman!
    kilka już widziałam, kilka nie, generalnie jak na opcje na których robiłaś, wyszłaś z tego zgrabnie. Nie dałaś się nasycić koszowi całym folderem, congrat 😀
    Ja dam notke o roszpunce po wizycie u fryzjera, własnie zmykam jej robić fotki, ciao!

  3. co do tej foty z kolorami to prawde mowiac sama mialam dac muzyke z pulp fiction, ale z reszta mi nie szla 😀
    no nie dalam, robie co moge, czesto wpadam w depresje ale jest ok ;D
    czekam na foty no!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: