Bubble, bubble… – by hula

hace muy poco tiempo tuve el placer de fotografiar a Racheal… y de paso comprobar como va el estudio, mas la nueva cam… y la verdad q me quede estupefacta 😀

el resultado  podeis ver debajo, a mi solo me queda decir q esto es una pequeña parte de lo q hemos hecho con Racheal… de 1070 fotos las 400 me gustan, asi q… preparadse 😉

Aparte de las fotos, q hay de mi vida? pues… empeze el curso en una de las 10 mejores escuelas de fotografia en el mundo (o eso dicen :P) y estoy encantada, no me cansa la jornada completa en el trabajo, ni las sesiones, ni el novio despertando me por las noches para solo saludar. Cada dia me levanto sonriendo ( a no ser q son las 7 por la mañana :D)… asi q, bien, estoy muy bien.

Cualquiera q quiera un book con la maquilladora, estilista, el cafe, vino y la cena incluida, invito a mi estudio casero 😉

Calkiem niedawno mialam przyjemnosc robic zdjecia Racheal… i przy okazji wyprobowac jak sie sprawuje studio i nowy aparat… prawde mowiac jestem niesamowicie zadowolona 😉 (jak narazie :P)

Efekt mozecie obejrzec ponizej, mi pozostaje tylko powiedziec, ze to  mala czesc tego co sie dzialo podczas sesji… z 1070 zdjec, podoba mi sie 400, tak wiec radze  przygotowac sie na reszte 😉

oprocz zdjec, co u mnie sluchac? hmm, zaczelam rok na ponoc jednej z 10 najlepszych szkol foto na swiecie, i po prostu  zachwycam sie zyciem… nie meczy mnie praca na caly etat, ani sesje,  ani nawet chlopak budzacy mnie w srodku nocy, zeby tylko sie przywitac. Kazdego ranka budze sie z usmiechem (no chyba ze jest to 7 rano :D) tak wiec, jest ok, bardzo ok.

Kazdy kto by chcial book wraz z makijazystka, stylistka, kawa, winem i obiadem wliczonym, zapraszam do mojego domowego studia 🙂


o

~ - autor: hulahula w dniu Październik 23, 2010.

Komentarze 2 to “Bubble, bubble… – by hula”

  1. ej ej! to ja albo zbieram na bilet, ale wpadam jak będę miała się z kim wybrać na stopa… 😉
    ładna bardzo ta rajstopka…

  2. wojojoj szaleństwo, jak z katalogów mody to wygląda…ajjj ta chudość

Skomentuj

 
